Atsiprašome, tačiau Jūsų naršyklė nepalaiko JavaScript, todėl neveiks dinaminiai KET testų elementai.
Apie SEO, arba kaip pakliūti į pirmą Google paieškos rezultatų puslapį

Manęs kartais klausinėja, kaip pagerinti savo tinklalapio reitingus ar net patekti į pirmą paieškos sistemų rezultatų puslapį.
Tenka ilgokai pasakoti. Kartais būna nelengva įtikinti ir išmušti iš galvų visokius mitus apie SEO.
Kad palengvinti sau gyvenimą, svarbiausius dalykus surašau čia. Mėgaukitės.:)

Taigi, jūs turite tinklalapį, kuris paieškos sistemų rezultatuose yra taip toli, kad net patys atkakliausi žiniatinklio naršytojai iki jo nenusigauna. Kaip tai neteisinga! - užsakinėjote dizainą, mokėjote programuotojams, samdėte tekstų rašytojus ir t.t... Ir še tau, Google jo neranda, o tuo tarpu kai kurių kolegų tinklapiai pagal numanomus raktinius žodžius puikuojasi pirmame paieškos rezultatų puslapyje! O gal dar blogiau - sukišote krūvas pinigų į kelis tinklalapius, sumokėjote SEO specialistams, kurie prižadėjo svaigų kilimą ir pelną iš reklamų, o dabar situacija yra maždaug tokia:

Kodėl? Juk tinklalapį kūrė patyrę meistrai, galintys parodyti ne vieną dešimtį savo darbų ir žadėję panaudoti visą patirtį, išmintį ir visus kilimui paieškoje reikalingus burtažodžius raktažodžius!

O todėl, kad Google nerūpi, kiek tinklalapių yra padariusi kokia nors kontora. Paieškos gigantams nerūpi, kas ką kam ir už kiek žada.

Google, Yandex ir kitos paieškos sistemos pirmose vietose stengiasi rodyti geriausius tinklapius.

Tinklalapius, kurie geriausiai atitinka paieškos laukelyje įvestus žodžius, kurie vadinami raktažodžiais. Logika paprasta: jeigu paieškos sistema savo rezultatuose rodys šlamštą (spamą), žmonės ieškos kitur arba kitaip. Sistema neturės klientų, kurie retkarčiais paspaudžia reklamas. O paieška gyvena iš reklamų.
Kaip veikia paieška, geriau už mane žino Matt Cutts iš pačios Google:

Bet vis tik kaip paieškos sistema apskaičiuoja, kuris tinklalapis geriau atitinka raktažodžius ir ieškančiojo lūkesčius?

  1. Paieškos sistema sužino apie jūsų tinklalapį ir jį įvertina.
  2. Parodo tinklalapį ieškantiems jame esančių raktažodžių.
  3. Jeigu lankytojai pasilieka puslapyje, jis įvertinamas kaip atitinkantis tuos raktažodžius.

Tinklalapiams vertinti Google naudoja apie 200 įvairių parametrų.
Atkreipkite dėmesį į trečią punktą: jeigu ir įmanoma apgauti algoritmą, vietoj kokybiško turinio surašant visokių raktinių žodžių kratinį, tai iš tinklalapio bėgantys lankytojai iškart signalizuos, kad tas puslapis lankytojams nepatinka ir greičiausiai yra interneto šiukšlė, sukurta paieškos variklių apgaudinėjimui. O jau tada laukite blogiausio - pašalinimo iš paieškos rezultatų.
2006 metais BMW (tai tokia automobilių gamybos įmonė) pasisamdė SEO specialistų įmonę, kuri beoptimizuodama persistengė. Ir BMW tinklalapiai buvo pašalinti iš Google paieškos rezultatų (apie tai galima pasiskaityti kad ir BBC - Google skyrė mirties bausmę BMW). Ir jeigu BMW tai nelabai pakenkė, tai nedidelei įmonei, klientų ieškančiai internete, pašalinimas iš paieškos rezultatų tikrai gali būti mirties bausmė.

Čia yra tik pati pokalbio apie SEO pradžia.
Labai rekomenduoju pažiūrėti GoogleWebmasterHelp filmukus. Jie nuostabūs ne tik turiniu, bet ir dar dviem dalykais: a) nebūtina žiūrėti iš eilės; b) filmukų yra daugiau kaip 600.:)

Jeigu turite klausimų arba manote, kad galėčiau padėti, rašykite atejo@mail.ru !

Google Analytics Alternative